söndag, maj 27, 2012
fredag, november 11, 2011
torsdag, november 10, 2011
Öar och dyk
Skönt att höra att Edward sov inatt och till 8 dessutom.
Idag gick vi upp 7 (!) åkte ut på snorkeltur med egen båt, guide och styrman. Vi åkte kring bland de fantastiska sockeryoppsöarna som är som hämtade ur filmen Avatar. Vi fick uppleva fina koraller med en massa liv, bla. Nemo (clownfisk), papegojfiskar, Gil (nåning... Idol), 1,5m lång svart- och blårandig korallrevsorm (otäck och snabb), mm. Ska försöka lägga upp lite bilder.
Idag gick vi upp 7 (!) åkte ut på snorkeltur med egen båt, guide och styrman. Vi åkte kring bland de fantastiska sockeryoppsöarna som är som hämtade ur filmen Avatar. Vi fick uppleva fina koraller med en massa liv, bla. Nemo (clownfisk), papegojfiskar, Gil (nåning... Idol), 1,5m lång svart- och blårandig korallrevsorm (otäck och snabb), mm. Ska försöka lägga upp lite bilder.
tisdag, november 08, 2011
Paradis resort

Nu har vi kommit fram till nästa resort. Här är också jättefint. Resorten ligger så öde att det inte gick vägar hit utan vi fick ta en longtail båt på det turkosa havet.

Stranden på vårt nya ställe.

Gigantiska kalkstensklippor ligger i slutet av stranden. Det var lågvatten när bilden togs, så den ger inte riktigt rättvisa till hur vackert det ser ut.
Imorgon ska vi nog ut o snorkla igen :)
måndag, november 07, 2011
söndag, november 06, 2011
lördag, november 05, 2011
fredag, november 04, 2011
fredag, oktober 08, 2010
fredag, juni 18, 2010
Toaletter i Asien
Tänkte mig att samla på mig bilder på ofräscha toaltter under månaden i Vietnam. Men det fanns inte så många.

Hotellet i Hanoi. Det var helt ok hotell annars men man blir nyfiken när det är tejpat ett pappersband med information om att toaletten är rengjord när man kommer om på rummet. Det utgår man väl ifrån när man checkar in?

Nationalparken på Kat Ba. Inte bara natur där ute.

Hotellet i Hanoi. Det var helt ok hotell annars men man blir nyfiken när det är tejpat ett pappersband med information om att toaletten är rengjord när man kommer om på rummet. Det utgår man väl ifrån när man checkar in?

Nationalparken på Kat Ba. Inte bara natur där ute.
lördag, april 17, 2010
torsdag, april 08, 2010
Veckan i Trysil
Trysil var snöigt, dimmigt, ibland blåsigt, brasa, förkylning, blandat före, misstänkt vinterkräkis hos två i sällskapet, god mat och gott sällskap med Lisas familj och respektive och barnen.
Edward åkte pulka efter pappa och mamma och solen tittade fram vid ett par tillfällen.
Alltså ganska trevligt!
Edward åkte pulka efter pappa och mamma och solen tittade fram vid ett par tillfällen.
Alltså ganska trevligt!
onsdag, mars 31, 2010
lördag, mars 27, 2010
Hemma
Välbehållna i Köpenhamn
Efter 10,5 timmar i luften landade vi precis i Köpenhamn. Sådär skönt jet-laggat förvirrade.

Är det dag eller natt?

Location:Lufthavnsboulevarden,Kastrup,Danmark
fredag, mars 26, 2010
Bangkok
torsdag, mars 25, 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



















